♥♥Holding Hands♥♥

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 25

lenyap

oke entry kali ney amat sedih utk aku.. :(
semalam ternyata hari2 terakhir aku bersama si dia yg aku syg,selalu bersama aku di kala ssh sedih. dier juga la yg mengesat air mata ini di kala mengalir tanpa henti.. pegi mana2 pon mesti selalu di samping aku tapi pada hari ni aku harus terus kan hidup tanpa si dia di sisi.. ssh auww!

pagi ney juga tido ku terganggu kerana tanpa hadir si dia di sisi,mau menangis juga tapi di tahan kerana sy suda besa maa.di tahan2 sampai dh x mampu dh tahan terpaksa di luah kan juga isi hati ni.. selama ney si dia la tempat aku meluah kan semua rasa dari aku kecik sampai la dh besar gedabak ney.

apa yg sudah lenyap? soalan tu mcm gempak gyler vavi kan tapi mmg gempak pon,lenyap suda la bantal busuk ku yg selama 20 thn aku menjaga nyew dari tiada bau sampai la ada bau yg agak menambat hati kerdil aku ney..
koyak macam mana pon kamu aku tetap jahit sikit demi sikit tetapi kali ney kamu koyak agak besar dh amat lebar sampai aku sendiri tidak mampu utk menjahitnye jadi dgn keputusan rasmi aku ney aku membiar kan si dia bersemadi dgn aman.
*ayat nak sedih jea*

sarung bantal tu aku simpan je di atas katil ney tanpa rasa nak membuang nyew. sayang seribu kali sayang utk membuang nyew kerana si dia peneman aku sentiasa.
biar la dier di sisi aku sehingga aku rela utk membuang nyew walaupon tido aku terganggu kerana si dia..

uwaa~
macam mana x dpt tido mcm dlu? byk persoalan di dalam minda aku tetapi jawapan tu sume ada pada diri aku sendri.. keluarga hanya memberi gelakan kerana suda tiba aku hidup tanpa si dia tapi aku x rela lagi tunggu la dlm 2 3 thn lagi.
kuang2..

bye..
mencoba utk melelapkan mata ini seketika

No comments: