♥♥Holding Hands♥♥

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 10

meroyan

tiba2 tittle meroyan kan. hahaa~ cuti sem dh bermula rabu lepas lagi so aku pon x ada idea nak pegi mana,buat apa cuti2 ney. duduk rumah sendri mmg la macam org2 ckp rumah ku syurga ku tapi kalu dah duduk rumah x buat apa2 dah jadi rumah ku pening kepala ku la kan. sbb tu aku meroyan ney x dpt pegi genting dgn mmb2 skola aku. haish~ jgn tanya kenapa dan sbb apa,alasan satu jew abah tersyg x bg.. apa aku nak buat kat rumah ney oi sebulan lebih tu,nak keje mmg x la kan sebulan jew kot org yg nak amik keje pon fikir sekali jew nak amik kew x. dgn syg aku x ada di kl dgn kete abah masuk hospital. macam2 la time cuti ney,bosan tahap gapan dewa 19. nak buat macam mana kan,nama pon cuti so apalagi buang masa kan dri aku dgn makan tido routine seharian. hgn complain naik sem baru badan macam bakul,sana sini lemak berciciran.

No comments: