♥♥Holding Hands♥♥

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 5

MERDEKA

kali pertama dalam hidup aku kot utk sem aku aku pulun habis habisan utk nak dpt kan result yg baik..hehee and dlm kali pertama juga aku kehilangan kwn yg paling rapat dgn aku di unitar and am i gonna see u again after this ma friend? i dont think so la kan.. he go away for me now and maybe forever but life kan,ada ups and down so i so thankful yg Allah masih di sisi aku saat aku perlukan,parents aku esp mak yg selalu dgr keluhan hati ney,ma friend nana and lyna dont betrayed our 2years friendship okey and lastly ma man hasbullah,thanks dear selalu ada utk i di saat i perlukan u.
okey tiba2 macam x ada kene mengena dlm entry MERDEKA ney kan,hahaa,lantak a blog aku..sebenarnya nak bagitahu yg kau dah habis menduduki final exam for this sem and i feel relief sgt2 tau sampai x terkata abc..teheee.. so starting from now until jun im merdeka with assignment and clases,cuti la yaww..mood holiday dah sampai,naik mas kargo,xpayah nak suruh terus dtg tapi kemanakah mau pergi?still pk2 and terus pk2 atau keje part time? wohooo keje?i dont think so,cuti2 ney kene chillex la bukan keje apa2 perkembangan akan sy update lagi.. chow dlu for now,ganti tido yg dh beberapa hari x cukup tido gara2 mentelaah buku bukuan. chow friend~

No comments: