♥♥Holding Hands♥♥

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 5

what happen to me today

okey di sebabkan semalam tido lambat,dok on9 sampai pukul bape pagi pown aku x taw pagi tadi bangun2 mata dah rabak.
pagi2 dah mengeluar kan ayat2 yang x diingini..
hurmmm...
abah pulak dok sdap tido samapi lupa nak hanta anak ke kolej kesayangan..
mentang2 la ujan kan,tido pown melayang2.
tengok2 jam dah lambat weii,kelas start pukul 8.30 pagi tapi 7.30 pagi dok terhegeh2 kat dlm bilik lagi
aiyakkk!
memang aku lambat la ney..
nak kene redah jem ney,memang haram jadah la nama nyew..
thanxz too abah bawak kete macam F1 walaupown kete honda jew..
kuang..kuang..kuang

9.00 a.m : berlari-lari anak kew kelas HUMAN RESOURCE,serious wei 1st time lambat,buat muka x bersalah masuk kelas..nasib baik x kene sound kalu x mau x terkincit aku kan. thanxz madam ainul

9.30 a.m
: break for breakfast,sume pelahap dol..masing2 kebulur cam x makan seminggu


10.00 a.m : sambung kelas bailk sampai 11.00.. habis awal,bagus2..

lepas tu dok lepak2 macam beruk kat depan uncle bob sambil cuci mata,nice view dol..
hahaa..
ikutkan hati suci dan debu ney memang malas nak masuk kelas ACCOUNT MANAGEMENT,walaupown makcikk sendiri yg ajar okey..

12.00 p.m : memulakan sesi pembelajaran yang agak blur,wei x paham sepatah haram pown.. apa yg ko membebel kat dpn memang x masuk otak okey.terus frozen otak aku..
last2 bagi dgn suka hati dier bagi keje,mak aii ingat kitorang accountant kew..ceittt!

1.30 p.m : kehulur hilir cari jawapan last2 give up dol,hilang saba dan sopan tadi..amik jalan terakhir utk jupe dgn pakar account iaitu sir chiew,bukan aku jupe tapi nana kurus(NO nana gemok).at last membawa jawapan,salin la kan,usaha bersmaa gak..
hahaaa~

2.30 p.m
: lepak2 jap,cuci mata utk kedua kali and blah balik..


5;30p.m : samapai umah dgn ujan lebat gyler,thanxz abah n mak amik kat station LRT PUTRA


seriously hari ney memang exhausted nak mampos okey.tiba2 angin dlm perut menerjah memang rasa nak geget orang.nasib la baik aku ney sopan sikit saba kan jew la walaupown terasa nak mengeluarkan angin kus2 yg aku confirm2 aku berbau semerbak harum..
hahaaa~
nasib baik next week cuti seminggu,nice unitar bagi lama2 cuti..x payah nak kene ngadap muka lect yang hanggak2 tu..
phewlishh~





No comments: