♥♥Holding Hands♥♥

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 3

siapa korang nak kutuk2 aku

aku masih x caye ada gak org yg kutuk2 diri aku kn..
kalu terasa nk kutuk,sila dtg depan x pyh nk kutuk antara mmb2 jew wei..
aku byk skandal kew aku byk maen kn hati org kew,benda tu sama sekali bukan masalah korang taw x.!
leh ko senarai kn sapa lelaki yg dh aku permain kn hati dorang?
bg aku list2 nama tu..
jgn biadap sgt nk msk campur hal org..
ada korang tanya apa maslah aku sampai aku x leh nak wat keputusan dgn siapa yg aku nk idup?
korang taw nk kutuk jew..
ko kwn aku wei,aku dh knl lama walaupown aku x rapat ngn ko.
apa masalah ko nk ckp aku cmtu kt mmb ko tu.
kalu ko rasa kwn ko lebih better dr aku utk lect ko tu,sila kn..
setahu aku gak kwn ko pown penah skt kn hati dier kn.
aku alu2 kn kalu pmpuan tu leh bahagia kn dier..
ya,aku cm budak2 tp apa masalah ko kalu aku pemikiran budak2?
ada masalah utk ko idup kalu ada pemikiran cmtu..
kalu ko rasa kutuk aku tu,akan legak kn ko,kutuk uh..
sampai ko rasa ko puas..
tp aku x sangka ko akn ckp cmtu kt kwn ko..
aku pown x nak permaen kn dier la.
tp keadaan memaksa kau utk wat cmtu..
kalu aku x serious dgn dier,abah aku x kan jaka dier buka puasa sama2..
korang ada tnta lect korang apa perkembangan terbaru dier bersama aku?!
x dew kn.
aku hormat ko sbb ko student yg paling rapat dgn lect ko.
tp bukan bermksud ko leh kutuk aku kaw2..
ingat,aku leh baca comment ko la walaupown ko hide mcm mana pown..
bukan stalker tp aku rasa ko laen..
kalu pown aku jahat,ko kenal aku dr kecik kew?
ko kenal kau 100% kew?
x kn.!
ko dgr cter kau dr org laen tp ko x penah nak tnya kau sendri..
org leh wat cter utk menjatuh kn org laen..
jawapan yg pasti hanya ada pada aku dan lect ko..

3 comments:

pwincess AJA said...

huhuhu
sape yg cri psl dgn awk neh syg???

halida idrus said...

x taw la awak..
kita diam2 tp ada jugak org cr masalah

pwincess AJA said...

huhuhu.biase la 2h...
org mmg suke cri pasal ble tgk org lain bhagia...
sabar ea.;)))