♥♥Holding Hands♥♥

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 4

MIMH

seorang lelaki yg berjaya memasuki pintu hati aku dalu..
sudah lama dier x contact aku selepas aku couple dgn fahmi..
tetapi dier masih ingat burfday aku.
aku taw aku telah membuat kesilapan yg silap kerana meninggal kn dier dan pergi kepada fahmi.
dier yg sgt sempurna utk aku tetapi aku telah membuat kesilapan yg bodo meninggalkn lelaki yg amat
syg pada aku dan beralih arah pada fahmi..

semalam tiba2 tanpa aku sedari ada msg masuk dan itu dr MIMH.
dier dah tukar number n aku rasa gembira kerana sikit pown dier x lupakan aku walaupown dier
penah bagitaw yg dier dah benci kepada aku.
aku bersms dgn dier sementara,biasa lah dah lama x jupe kan..
tetapi rasa bersalah kepada bunchet tu ada sbb dier asyik pandang2 jew.
aku jelas kn pada dier yg aku hanya anggap dier kwn jew..

alhamdulillah dier sekarang sudah ada keje tetap di astro sebagai apa tu aku dh lupa ler..
umur dier pown dh 23 so patut2 ler dh ada keje tetap kn..
dier ada bgtaw aku yg dier merindui aku..
aku menangis tanpa aku sedari..
adakah aku merindui dier?
aku x ada jawapan utk itu..
tetapi dier dah ada gf..

good for u MIMH..
at least u already found someone better than me..
walaupown aku rasa sedey tp aku x ada hak utk itu..
aku harap apa yg dier pilih itu membawa kebahagian utk dier..
aku harap wanita itu juga dpt memberi kegembiraan kepada dier keorana dier sgt sempurana..
aku pernah rasa menyesal melepas kn dier dan aku x nak wanita itu juga membuat perkara yg sama
yg pernah aku buat dulu..
dier x berhak utk itu.

pengalaman aku bersama MIMH akan aku abadikn dlm hati aku..
susah senang yg kita penah lalui bersama x akan aku lupa kan..
satu yg aku respect pada MIMH,dier x penah kenal erti puts asa utk mengambil hati abah aku yg
x berapa suka pada dier..
dier sanggup buat apa sahaja asal kn dpt bersama dgn aku..
walaupown abah kau dah byk kali warning pada dier..
dier x pernah nak melepas kn aku pergi..
itu yg wat aku rasa dier betul2 ingin kan aku bersama nyew..
im sowie u,im not goog girl 4 u..
im so sowie..

dier juga seorang lelaki yg x pernah nak menyentuh aku..
cara dier menjaga aku amat aku hormati.
kesucian aku sebagai seorang perempuan dier menjaga dgn kesungguhan..
terima kasih utk itu..

ingat yg i sentiasa syg u..
i nak u gembira yg mcm mana yg u nak..
i taw i x dpt bg masa i dgn u tp sekarang i taw u gembira bersama dier..
i taw juga yg u x kan lupa kn i sbb hanya i n u jew taw tentang kita masing2..
sampai sekarang i masih ingat kata2 u yg u terima kalu jodoh u dgn i..
thanxz 4 that.

terima kasih kerana u pernah hadir dlm hidup i..
pernah gembira kn i walaupown i ney yg sker wat masalah kn..
tp i dah berjaya wat u berubah walaupown hanya sekejap..
tp satu jew i minta pada u berhenti minum.
i dah berhenti merokok so i nak u pown berhenti minum..
tu jew yg i nak..
i taw u x pernah taw kewujudan blog i ney tp i yakin u taw apa yg i harap kn u dr kita bersama dulu kn..

thanxz for everything MOHD IZZUDIN MOHD HARIS

5 comments:

Ell said...

hurm...

Mak Jemah said...

lelaki itu baik sekali

mrpeneutralisasipilu said...

kita xkn dapat sume yang kita inginkan...
tetapi Allah akan kurniakan kita sesuatu yang menyebabkan hidup kita sempurna =))

halida idrus said...

miss oren: ya dier mmg baek sekali..


afix23: sbb tu sy menyesal sbb lepas kn dier dulu..

mrpeneutralisasipilu said...

hidup adalah jalan yang kita tentukan...
tiada penyesalan....