♥♥Holding Hands♥♥

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 20

rasa hati

mata kenapa ko x nak titow..
act aku mengantok sgt sebab malayan kn anak buah sy yg 2 org ney ptg td..
tp aku x taw kenapa mlm ney rasa lain sgt..
aku sendiri pown x taw apakah rasa yg sedang aku alami..
aku cuba melelapkan mata tp x mampu..
x mampu utk memejamkan nyew..
adakah aku merindui seseorg ataw aku merisaukan si bunchet..
kalu ini perasaan risau aku pada si bunchet tolong jauh kn..
esok si bunchet akan berjumpa seseorg dan ini juga buat aku rasa risau gyler2..
bunchet i harap x ada pape berlaku kat u okey..
maybe i dh mula syg kat u dan x mampu utk ilang u dari idup i..
i yakin benda tu hanya perkara biasa..
jgn pikir kan sgt okey..
kalu aku merindui seseorg,adakah org tu si bunchet ataw org laen?
aku sendri tiada jawapan utk itu..
perasaan ni sgt buat sy rasa x selesa.
kalu bole aku x nak pikir kan sgt tp aku x berdaya utk hapuskan dari otak aku ney..

arggg~

2 comments:

athirah said...

apa yg ko isau sgt 2 ida..

relax2 sdh ida...kn ida ada kwn2...huhu....

jgn isau sgt k...tirah tau die pn syg ida gak...

halida idrus said...

tira syg sape tu?